14 maj 2010

Dagens program

Karim stack till lägenheten när jag gick ut på min runda vid sju.
Sitter här nyduschad och klar och ska snart avnjuta morgonkaffet.
Oliver tittar på Spindelmannen och har satt på sig sin egen Spindelmannendräkt (han är så söt) och resten av familjen sover.

Idag ska vi andra också till lägenheten och jag ska få upp inredningen i garderoberna och sen skruva färdigt tv-möbeln till barnens rum. Gissar att jag kommer att svära ett antal gånger under dagen. Vi såg lite av Simon och Tomas program igår och i vår familj är det jag som är Simon och Karim Tomas, så då vet ni hur jag låter.

Gårdagen ägnade jag och barnen åt att rensa. Vi gick igenom VARENDA sak i deras rum, testade alla tuschpennor och bara de som är som nya får följa med. Nu ligger allt antingen i lådor eller i prydliga högar på golvet.
Måste ta och rensa allt i tvättstugan så att det är klart innan jag börjar jobba på måndag och sen när vi fått upp hyllor på nya stället kan man börja ta över det. Det är ju otroligt lite man egentligen behöver på en månad och varför vänta till sist sekunden.
Det här kommer att bli den lättaste flytten hittills!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar