31 maj 2010

Det kom ett mail

Till alla er som funnits på och runt Lilla Svenska Skolan läsåret 09/10.

Ännu ett läsår har passerat på Lilla Svenska Skolan och det är er förtjänst att det blev en fantastisk tid. Jag vet inte hur jag skall kunna tacka er nog, alla ni underbara barn, lärare och föräldrar. Ni har varit otroliga på att stimulera, stötta och uppmuntra varandra! Ni har alla bidragit till att skapa en inspirerande, trygg och tillåtande miljö där vi alla har lärt oss väldigt mycket, av och med varandra. Tillsammans har ni skapat de bästa tänkbara förutsättningarna för lärande och utveckling. Tusen tack – ni är bäst!

Tiden har gått fort och det tar slut alldeles för fort men jag hoppas och tror att ni bär med er lika många fina minnen av vår tid tillsammans som jag gör. Jag vet att jag kommer och sakna er alla men jag hoppas förstås att vi ses snart igen.

Ta väl hand om varandra och ta vara på alla små och stora underverk som livet innehåller. Ha en fantastisk sommar allihop, det är ni mer än värda!

Massor av kramar till stora och små från världens mest lyckligt lottade rektor.

Helena

”Det är inte det man tänker utan det man gör, som kan förändra tillvaron”



Ni har kanske redan förstått att vi är mer än nöjda med Anthonys skoltid i Thailand, både han själv och vi föräldrar.
Med en sådan rektor och duktiga, engagerade lärare kan det inte bli annat än bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar