23 maj 2010

Hemma från landet

Åkte till landet direkt efter jobbet i fredags, jag och mina små barn.
Kände att det var dags att klippa gräs och rensa rabatter innan det blir alldeles vildvuxet och hinner inte ut på ett tag nu.
Mina föräldrar åkte också ut och vi åt middag tillsammans alla fem.

Det var kanonväder igår och efter en tur till Älmsta för att bl a köpa bensin kunde jag klippa gräset iklädd endast bikini, snacka om skönt.
Karim och Anthony kom ut på eftermiddagen och det blev grillning och på det två timmar bastubadande. Man är ju inte finne för ingenting.

Imorse regnade det tyvärr och killarna åkte hem tidigt. Jag plockade ihop allt och bjöd mina föräldrar på fika innan jag åkte och vi spenderade eftermiddagen i lägenheten och sen tog vi en fika hemma hos svärmor. Tillbaka till lägenheten för en snabbvisning av den för Nadia och Mattias som inte sett den ännu, sen åkte jag hem med barnen som efter badet nu har somnat.

Själv tänker jag se en film innan jag laddar inför nästa arbetsvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar