12 maj 2010

Löpning

Tog löpningen direkt efter att jag lämnat Oliver på dagis.
Vilket underbart väder, jag kan inte sluta tjata om det.

Utsikten i spåret var denna (klicka på bilden om du inte riktigt ser vad det är)



Men bara en liten stund tills jag sprang om dom.
Visst, de hade västar och kängor men inte full utrustning och jag är ju minst 23 år äldre än vad de är, ni måste ge mig lite cred för det iallafall.

Jag gjorde världens vurpa igårkväll och slog mig både här och där när jag flög ner från altanen och senare upptäckte jag att jag hade bitit av en bit på en tand. Troligen hände det i fallet så jag ringde tandläkaren och fick faktiskt en tid redan 11.20 idag.
Efter ett par minuter fick jag ett sms som en påminnelse om den bokade tiden och antingen var det länge sen jag var hos tandläkaren eller så har vår tandis bra service.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar