30 maj 2010

Omkörning

Det är mycket nu....

Har precis lämnat Anthony och Cesar vid sporthallen för de ska iväg på sista dagen i deras basketturnering och spel om tredjeplatsen.
Första matchen hade de i fredags mot Polisen Basket och Anthony blev "Player of the game".
Han är så duktig!!

Igår hann vi med att:
lämna grejer till Erikshjälpen - igen
flytta över mer grejer till lägenheten
träffa släkten och äta middag
och så hann jag träffa min kompis E som är här på en blixtvisit från London

Jag visade vår lägenhet och lovade att nästa gång kommer vi ha någonstans att sitta, soffa ännu ej inköpt och inte heller köksmöbler finns på plats, och då bjuder jag även på mat, inget i kylskåpet än heller....

Sen tog vi en promenad i omgivningarna, men vi pratade mest och tittade inte så mycket pch sen tog vi backen ner till Valhallavägen och fortsatte och efter en stund var vi helt plötsligt nere på Stureplan. Förresten, vad är oddsen för att vi hade på oss exakt samma skomodell i exakt samma färg???
Innan vi skildes åt kom vi överens om att ett nytt besök för mig i London sker senare i år och håller tummarna för fint väder, vi hade strålande septembersol sist!

Och idag väntar ett besök i storstaden igen för att gå på en tillställning, men mer om det senare....

Det är som sagt mycket nu, känns som om jag kommer körandes på livets motorväg i 190 och kör om er alla.
Watch out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar