11 maj 2010

Strålande tisdag

Vaknar upp till en alldeles klarblå himmel.
Vad jag har längtat efter lite värme ska ni veta!
Känns löjligt att säga det efter månader i Thailand men hela jag mår bättre när det är varmt.







Barnen tog sina sparkcyklar idag och först åkte vi till Felicitys skola och sen fortsatte Oliver och jag till andra sidan dungen där dagis ligger.




Nu ska jag börja dagen min dag med en kopp kaffe och en tidning på altanen.
Termometern säger 17 grader då solen legat på den sedan imorse...

Sen ska jag förhoppningsvis ägna dagen åt att sälja en del möbler, lite blev faktiskt redan hämtat igårkväll.



En dag som denna känns den här låttexten alldeles klockren och gissar att den kommer att på repeat i huvudet på mig nästa vecka när allvaret börjar... "När jag tänker efter vill jag bara vara på konstant semester"
Eller vad säger ni som jobbar idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar