6 maj 2010

Växtvärk och flätor

Det var inte bara Oliver som mätte sig igår.

Även Anthony var hos skolsyster och har växt hela 12 cm sedan förra året så nu är han verkligen snart ikapp mig. Hela 1,68 m är han min "lille" son vilket betyder att det bara skiljer 2 cm. Men fötterna hans är större, 41-42 har han i skorna.

Gick upp en halvtimme tidigare imorse för att ta ur Felicitys flätor.
Efter 40 minuter hade vi bara hunnit med 8 st så det blir nog ett par timmars jobb ikväll med resten, det är 40 stycken kvar....

Nu ska jag dammsuga bilen och sen ska jag åka ner och tvätta den.
Den är så smutsig så att jag nästan skäms, men bara nästan.

Sen har jag ett uppdrag efter lunch, superbudare som jag är.
Håll tummarna mellan halv två och två så kommer det nog gå vägen..

Dagens låt bjuder jag på här: Katie Herzig - Wish you well.
Har älskat den sedan jag hörde den i ett avsnitt av Lipstick Jungle.
Förresten, har du inte sett den serien är det ett tips.
Loved it big time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar