20 juni 2010

Dagen D



Igår var det ju verkligen dagen D i Stockholm.

Aldrig har jag väl sett ett vackrare brudpar och jag tror att hela svenska folket kommer att bära med sig denna dag i sitt hjärta som en Kärlekens dag!
Prins Daniel har en stor uppgift framför sig men han har verkligen Sveriges stöd och jag önskar dem all lycka och ser fram emot små bebisar snart.....
(Är det tantvarning på det här??)

Själv har jag jobbat hela helgen men resten av familjen var ute i Galärparken på "Det stora barnkalaset" och passade även på att titta på prinsessan och prinsen som kom åkandes i sin vagn som barnen sa...

Victoria fick sin prins och min dotter fick se sin prinsessa.



Här köar hon...

Och här kommer hon fram, talar om vad hon heter och får en autograf...




Och här, här är hon bara lycklig!!




Sorry Victoria, men igår var dotterns prinsessa ingen annan än Amy Diamond.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar