22 juni 2010

Underbar sommarkväll

Idag fick jag en smärre chock när jag kom ut till bilen efter jobbet.
Vad varmt det var, en riktig sommardag.
Ångrar att jag inte tog min vanliga lunchpromenad en dag som denna...

Kompenserade det med att packa en picknick-väska (är ingen korgmänniska), hoppa upp på bussen och åka ut till Skansen.
Passade på att köpa årskort så att jag och barnen kan hänga där så mycket vi vill.



Barnen testade hur det känns att sitta på första raden framför Sollidenscenen och snart börjar ju allsången. Iår finns det inga ursäkter, någon kväll ska vi ta oss dit och hinner jag inte innan så är det den 20 juli som gäller då både Salem Al Fakir och Oskar Linnros ska uppträda. Någon som vill hänga med?

Tog en promenad ner förbi Gröna Lund och ner till Galärparken där det var Parkteater och hur mycket folk som helst och sen vidare längs vattnet, över Djurgårdsbron och upp till Karlaplan där vi tog bussen hem. Underbart att kunna promenera i värmen.



Njut av alla sommarkvällar vi nu har framför oss, det går ju så himla fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar