29 juli 2010

Lost

Konsten att se en tv-serie har jag nu löst.

Såg första avsnittet av serien Lost när det sändes för hundra år sedan eftersom det skrevs så mycket om den redan innan.
Mina kollegor på jobbet orkade sedan följa den varje vecka - inte jag.
I och för sig såg de på Prison Break också - själv har jag inte ens sett ett avsnitt.

Efter ett par år - ja ÅR - sa författarna att 2010 tar Lost slut.
Bra, sa jag, då väntar jag tills dess och ser alla delar efter det.

Upptäckte häromkvällen att tv-hallån säger att ikväll visar vi de två sista avsnitten av Lost och jag bänkar mig förstås för att se om det är värt att titta på allt som gjorts.

Kan meddela att jag är glad att jag prioriterar min sömn under åren för vilket dåligt slut och jag tror att jag lyckades somna ett par gånger under tiden så speciellt bra var det inte innan heller...

Men nu undrar jag - hur var Prison Break?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar