19 juli 2010

Bröllop



Är nu hemkommen från vår resa till Lycksele.

Där fick vi äntligen träffa Mattias underbara familj, släkt och vänner och så Stensund som vi hört så mycket gott om. Det är med all rätt denna plats på jorden är omtyckt för det var så underbart!

Bröllopet hölls på Gammplatsen i Lycksele och inget ställe i hela världen kunde ha varit mer passande.

Det finns faktiskt inga ord för hur perfekt det var!




Jag kan tillägga att jag brukar gråta mycket på begravningar men jag tror att jag aldrig har bölat så mycket i hela mitt liv på ett bröllop. Jag grät i kyrkan och på middagen under alla vackra tal och specialskrivna sånger för det var mycket duktiga musiker, sångare och sångerskor närvarande.
Men det är som jag brukar säga till barnen när tårarna kommer, det är ingen fara för det är bara kärleken som svämmar över.

Störst av allt är kärleken!

Nadia och Mattias, vi älskar er!

1 kommentar:

  1. Vi älskar er med!!!!!

    TACK för att ni bidrog till att göra dagarna innan, under och efter vårt bröllop till ett minne för livet!!! Vi är evigt tacksamma!!

    SvaraRadera