31 december 2010

Gott Nytt År!!!

Helt plötsligt är det årets sista dag.
Vad hände?
Har jag gjort det jag ville?
Har jag levt och njutit, inte bara jobbat och slitit?

I år kan jag titta tillbaka och säga att ja, 2010 var ett bra år det också.

Vi har flyttat och trivs så himla bra.
Jag har fått vara i Thailand en fjärdedel av året, två år i rad....
Barnen mår bra, blir större och allt blir lättare på något sätt.
Maken mår bra och firman går bara bättre och bättre.
Jag mår bra och känner att jag får leva som jag vill.
Släkten växer och vi har fått vara friska iår.

En sak har jag lärt mig, gör man det man vill i hjärtat kan det inte bli fel!

Nu har jag dagen på mig att komma fram till vad jag vill ska hända 2011.
Jag tror absolut att ett par resor finns med i de planerna, en är ju redan inplanerad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar