18 december 2010

Visdomstand

Igår opererade jag bort en visdomstand.
Vilken pärs!
Rötterna hade hakat i sig i varandra och jag satt med öppen mun i 45 minuter medan tandläkaren böjde, bände, borrade och slipade. Slutade med att jag blev uppfläkt på läpparna och min vänstra mungipa är helt sårig. Blödde nästan hela kvällen trots att de sydde ihop såret.

- Jag grejar det här, jag har ju fött barn tre gånger, tänkte jag medan de höll på.
Och lite då och så fick jag kväljningar av salivsugen....

Nej, det var ingen walk in the park det där inte och på kvällen fick jag feberfrossa och mådde pyton för att jag inte ätit på hela dagen. Min älskade make blandade till vätskeersättning som jag fick i mig och idag är det bättre.

Trevlig helg och passa på att göra alt inför julen så att ni kan slappna av lite i nästa vecka....

Med det slår jag ännu ett slag för Labyrint. Skönt beat, budskap och bra rap, I love!!
Efter "Kärleken" som jag lagt upp tidigare kommer nu streetvideon till "Hat".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar