11 februari 2011

Snökaos i Stockholm

Idag har det varit snökaos i Stockholm.

Inga bussar i Stockholms län gick och det började med att jag lämnade lilleman på dagis.
En fröken hade tagit sig dit, fem avdelningar skulle öppnas.

Ringde skolan och kollade om de hade personal på fritids så att Felicity var ok. Allt under kontroll!
Anthony däremot, som skulle till Mörby och bada, kunde stanna hemma för det gjorde alla andra barn i klassen var svaret.
Där hade ni en som blev glad trots att jag tvingade honom att göra 8 sidor matte innan han fick lämna lägenheten.
Tough luck med en sån morsa va!

Sen var det problem för många som skulle flyga ut, däribland min kompis J och vår receptionist med samma namn.
Hoppas att planet lyfte imorse kl 11.30, 15 och en hav timme för sent så att ni snart är i värmen.....

Mycket har hänt under denna dag och jag hoppas att vi alla går till sängs och känner att vi gjort någon sorts nytta under årets hittills kaotiska dag!

Samtidigt hittar jag en intervju på nätet om Jonas Jerebko, den första svensk någonsin som blivit draftad till NBA och tänker att Anthony har alla möjigheter i världen; It´s not impossible, the sky is the limit!

Den här låten sitter fast i huvet som ett tuggummi, kan inte släppa den, sorry....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar