18 mars 2011

Vardagsliv

Lever vanligt vardagsliv just nu.
Betyder jobba, äta, sova.
Har kommit igång med träningen och det har blivit minst två gånger i veckan nu.
Har även börjat med löpträningen och jag längtar så tills jag kan springa utomhus.

Den här veckan har jag också tagit en after work med tjejerna på jobbet. Trevligt mitt i veckan. Mer sånt bestämde vi.

Nu ska jag få vara ledig en helg till och då ska jag passa på att lämna blod medan dottern är på danslektion imorgon.
Gå och lämna en påse du också!

Sen ska familjent tillsammans planera in alla resor vi ska göra innan årsskiftet och har nu insett att jag inte har en chans att hinna utnyttja alla personalresor, men några ska det väl bli iallafall.

Ikväll bjuder jag på denna fina låt med Mariah och Ne-Yo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar