29 april 2011

Inspiration

Har under de senaste veckorna börjat fundera på vad framtiden ska föra med sig i form av nya projekt.
Kan ha att göra med att jag snart ska ha semester och när vi kommer hem från den så ska jag inte jobba lika mycket som jag gjort det senaste halvåret.
Det har varit jättekul och jag har träffat så mycket nya människor som är lika positiva som jag.
Resebranschen är verkligen speciell och hela min arbetsplats genomsyras av den stämningen, det är kul på jobbet!

Men jag vill ju hela tiden vidare och håller ögonen öppna för nya alternativ och har nu siktet inställt på att ett visst jobb ska dyka upp och söka det - har fått lite tips om att det är någonting på gång...

Sen återkommer ständigt samma fråga i huvudet: "Vad vill du göra med ditt liv".

Har fått tips på en bok som jag nu äntligen har i min hand som kanske kan hjälpa mig att ta allt ytterligare en nivå, ska bara läsa den först innan jag berättar mer.

Kom ihåg att det aldrig är för sent att förändra, varken dig själv eller på sättet hur du ser på saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar