1 april 2011

Who says

Jag har sagt det förr, men det tål att sägas om och om igen:

Jag har världens finaste barn!
Sorry, alla därute, men mina ÄR världens finaste!

Det här har utspelat sig i vår familj imorse:

Oliver står i duschen och plötsligt brister han ut i världens sångnummer av "Diggiloo, Diggiley" strax efter kl 0700.
Han är så stolt över att han har lärt sig hela texten och han är så gullig!

Felicity sätter sig vid datorn och sjunger till Selena Gomez låt "Who says".
Texten är så bra och jag hoppas att hon behåller den inställningen resten av sitt liv!



Och så Anthony, min fina tonåring som har blivit stor och jag är så stolt över honom.
Vi har fått en stund tillsammans nu på morgonen innan han stack iväg på sin sista praktikdag och jag njuter verkligen över varje liten chans till att bara lyssna på honom. Han är så klok och idérik!

Igår sa jag till dem att jag nu vet vad min livsuppgift är, varför jag är satt till denna jord.
Det är att vara mamma till dessa fantastiska barn.
God damn vad det känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar