14 april 2012

Aprilväder

Snön har faktiskt vräkt ner i Stockholm idag.
Har lovat Oliver att vi ska ha en Wii-turnering i eftermiddag när han kommer hem från sitt besök hos farmor.
Dottern valde att stanna hemma med mig och spelar just nu in en video i sitt rum. Tillträde förbjudet och stör mig inte, sa hon strax innan hon stängde dörren.

Själv har jag ansökt och fått ESTA beviljat till hela familjen och sett till att flygbolagen har alla uppgifter.
Nu kan jag med gott samvete släppa lite på reseplanerandet och tar tag i det längre fram.
Nu är det istället deklarationen jag ska tag i då vi har ytterligare blanketter att fylla i då vi sålde sommarstugan förra året. Men det ska inte vara några problem.

Och medan jag tar tag i det så tipsar jag er om riktigt bra finsk reggae med Jukka Poika.
Vidga vyerna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar