9 juli 2012

Hemma igen

Åter på svensk mark sedan ett par dagar och lastad med intryck.




Jag kan bara säga att jag älskar New York och kommer att resa tillbaka snart.
Inte med hela familjen utan troligen med äldste sonen eller helt själv.
Det är inte lätt att få fem viljor att samarbeta i alla lägen, speciellt inte i den värmen som vi hade.
Har tagit så mycket bilder att jag inte ens vet vad jag har men lägger in ett par från High Line, en oas på över två kilometer mitt i stan och ett måste vid ett New York besök.
Kommer att skriva mer någon annan gång med mer tips.





Nu skulle vi rest vidare till Finland men med det väder som råder valde vi att justera om i vårt sommarschema och reser dit efter Gotland istället och då följer min bror med. Hoppas på underbart augustiväder med sol, varmt vatten i sjön och sköna kvällar.
Så vi bestämde oss för att åka till landet igår och väl framme visade det sig att jag hade tagit fel nycklar - så vi kom inte in. Antiklimax!
Får bli ett nytt försök ikväll.

Nu har jag även tömt mobilen på bilder, hade över 1000 st på den och där har vi bland annat bilder från förra sommarens resa till Gotland. Om två veckor är vi där igen. Här badar kusinerna i Kyllaj...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar