1 januari 2011

Löfte inför det nya året

Har kommit fram till att jag ska planera in en sak jag ska göra varje vecka.
Inget vanligt som att tvätta, hämta barn på dagis eller jobba.
Nej, något roligt eller något nytt. Kanske se en utställning eller unna mig en massage eller så. Då vet jag alltså redan nu att jag har minst 52 nya, roliga saker att se fram emot under 2011!

Årets första dag har jag redan hunnit städa hela lägenheten riktigt ordentligt, lagat världens godaste revbensspjäll och bakat en paj. Inte illa, va?

Ikväll har jag tänkt njuta av det bubbliga vi skulle skåla in nyåret med, det blev nämligen cider i glasen med barnen vid tolvslaget.
Snart är det dags att korka upp flaskan och tillsammans med familjen planera in det nya, härliga året med allt vi vill att det ska innehålla.

Det är du själv som måste se till att du lever din dröm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar