2 januari 2011

Vinterpromenad

Idag fick jag helt plötsligt nog!
De senaste dagarna har barnen haft feber som kommit och gått och det har resulterat i att de varit parkerade i soffan och tittat på barnprogram och filmer. Till slut klarade jag inte av ett enda ljud till från den där tvn.
Maken sa åt mig att gå ut och gå, ett råd jag faktiskt följde på en gång.

Hade laddat ner Lotta Greys Vinter i P1 och med det i lurarna tog jag mig ut i spåret i Lill-Jans skogen.
Har ni inte lyssnat på det är mitt tips att ni avsätter tid och gör det!
Det var så starkt och fint att jag var tvungen att lämna en kommentar på hennes blogg.
Såg då att hon befinner sig i Thailand just i detta nu. Det är hon värd!

Får se hur många månader det tar innan jag får sätta foten på thailändsk mark igen, men det borde väl inte vara alltför länge kvar tills det återigen är dags för lite tid i paradiset....

1 kommentar:

  1. Hälsa de små underverkan från mig att de ska krya på sig!
    / nadia

    SvaraRadera