17 januari 2011

Sjuk

Har inte hunnit sitta vid datorn här hemma.
I helgen har jag jobbat både lördag och söndag och sen kommit hem och tagit hand om barnen.
Anledning: sjuk make och ni vet ju hur det är när dom är sjuka...

I fredags när jag kom hem låg han i soffan, påklädd under täcke och med mössa på. Han frös.
Jag bäddade ner honom i Anthonys rum och isolerade honom där.
Tur att Anthony valt att sova borta hela helgen så där har han legat fram tills jag gått iväg till jobbet och då har han flyttat sig till soffan.
Och när jag kommit hem har han lagt sig i Anthonys rum igen.

Han fick lite panik igår och avbokade kunderna han hade bokat in idag, men blev lite bättre tills det var dags att gå och lägga sig.
När jag gick upp vid sju imorse satt han vid datorn och har inte sovit en blund på hela natten och mådde fruktansvärt illa.

Han är sjuk på riktigt, vill det sig riktigt illa kan det ju vara svininfluensan, den jag tror att Felicity och jag hade förra året och då vet jag hur han känner sig.

1 kommentar:

  1. Stor "krya på dig- hälsning" till min kära bror. Fy vad trist att han är SÅ dålig. Hoppas han blir bättre snart.

    / Nadia

    PS: Inte visste jag att du enbart talade finska tills du var 5 år! Vad lite man vet...DS.

    SvaraRadera