20 maj 2011

10 kommentarer:

  1. Hej. Var roligt att få lite info om detta hotell då jag ska åka dit med familj i juli. Har ett par frågor till om hotellet om du har lust att svara på dom? Ingår badhandukar och saftybox? Hur är drinkutbudet? Finns det bara gin o vodka eller finns det "riktiga" drinkar oxå? Så en sista fråga, beachbaren som finns, ingår maten på den, alltså i allinclusive? Tacksam för svar. Malin

    SvaraRadera
  2. Badhanddukar ingår, kan bytas dagligen i receptionen mellan kl 16 och 18.
    Safetybox finns på rummet, kostar 15 Euro/vecka, men de tar 10 Euro i deposition innan.
    Drinkar görs på just gin och vodka, andra drinkar kostar från 5 Euro. Beachbaren serverar turkiska pizzabitar,prefab hamburgare (inte gott enligt familjemedlemmarna, tyckte ej att de såg aptitliga ut så jag provade aldrig), sallad och så kan man göra egna toastmackor. Dock måste jag tipsa om det turkiska nybakade brödet precis vid pizzan - supergott!!
    Ska tillägga att vi haft diskussioner om ölen som serveras och det är en någon blandning mellan lättöl - mellanöl. Vinet tog jag ett glas av och det var ingen höjdare.
    Har du fler frågor så svarar jag mer än gärna.

    SvaraRadera
  3. Tack för infon. Kommer det fler frågor hör jag av mig. Tack, Malin

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vi ska åka till Turkiet och Seven Seas nu på lördag och ser fram emot detta med spänning. Vi läser en del reserapporter och vissa är toppen medan andra är sämre.

    Det lät ju jättebra om det ingår ett besök i a la carte restaurangen. Tur att ni fick reda på det. Var bokar man det?

    Min barn undrar om det ingår glass hela dagen...i början stod det under en timma på Fritidsresors hemsida.

    Var det mest nordiska gäster eller även andra nationaliteter?

    Åkte ni in till Side och shoppade? Blev det några fynd?

    Vad tyckte ni om rummen?

    Vore jättekul med lite svar!
    Hälsningar
    Lena

    SvaraRadera
  5. Du bokar in restaurangbesöket i receptionen på förmiddagen mellan kl 09 och 12, var gärna där direkt kl 09.
    Glass ingår stod det på glassboxarna mellan 10 och 18, pinnglassar (is, vanilj eller choklad)
    Mest nordiska gäster tror jag, men även engelsmän och ryssar.
    Rummen var ok med färgstarka kulörer, en varning bara för det kokheta vattnet i kranarna så att inte barnen bränner sig när de duschar.
    Vi var rätt många som reste tillsammans och bodde i 4 olika rum och ACn fungerade si och så, en del av oss hade kylskåpskallt medan andra aldrig fick kallt.

    SvaraRadera
  6. Toppen, tack så mycket för dina svar.
    Hoppas vi kommer iväg nu med tanke på askmolnet....

    SvaraRadera
  7. Hej igen.
    Kom på ett par frågor till. Undrar om du vet om tennid, golf mm ingår i all inclusiv eller om det kostar. Undrar även det finns några svenska kanaler på tvn?
    Tack igen
    Malin

    SvaraRadera
  8. Tennisen vet jag faktiskt inte hur det var med, men banor finns.
    Tror att det ingår, men att man får betala deposition för racket och bollar, så var det med fotbollar och basketbollar.
    Minigolfen kostade extra, tror min man sa att det var 10 Euro, jag var aldrig förbi och tittade själv dock.
    Den svenska kanal som fanns på tvn var TV3, mottagningen var si och så när vi satte på tvn en gång på hela veckan och försökte se ett program.

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Tack för bra svar!

    Finns det gym på hotellet o Motionscyklar? Ingår det eller lägger man dep? På Pascha Bay lade man dep, gjorde dock inget då det var fräscht o lite folk i gymmet.

    Mvh Johan

    SvaraRadera
  10. Gym finns med både vikter och cyklar och det ingår. Har sett både bättre och sämre gym så det hamnar nog på en trea.

    SvaraRadera